PRAGA 22-26 MAI

Erasmus+   

Acţiunea KA1 

Şcoala Gimnazială Alunu 

Director: 

Boeangiu Cecilia

Profesori participanti:

Alb Maria Daciana 

Ardeoaica Maria Mihaela 

Jianu Anișoara 

Jugravu Otilia

 

TITLUL  PROIECTULUI:

“DIGITAL, INNOVATIVE, CREATIVE LEARNING

 Număr referinţă: 

    K1 Staff Mobility nr. 2022-1-RO01-KA122-SCH-000069473

Bucuresti

Praga

Programul cursului

Ziua 1: Prezentarea profesorilor si cursantilor, urmand un tur al orasului

Ziua 2: ICT in diferite contexte Cyber-Bullung, aplicatiile Class DOJO si Learning Apps

Ziua 3: Aplicatiile STORY JUMPER si SIMPLE CODING

Ziua 4: Aplicatiile WEBLLY MINECRAFT CODE

Ziua 5: Festivitatea de inchidere si inmanarea Certificatelor

Spre Praga

  • După multe peripeții, iată-ne pregătite de călătorie. Înarmate cu răbdare și curaj am pornit spre PRAGA cu trenul din București.
  • În VIENA se schimba trenul, dar a intervenit o modificare în ultimul moment și trenul nostru nu a sosit în gară, trebuia luat altul și schimbat pe traseu. A fost prima provocare, dar ne-am descurcat cu brio și am constatat că și la alții se pot ivi sincope!!!
  • Călătoria a fost plăcută și ne-am putut bucura de confortul trenurilor din centrul Europei dar și de frumusețile locurilor prin care treceam.

Spre Praga

Ziua 1

  • Cu toate că ne făcuserăm foarte multe griji în privința greutăților de comunicare cu noii noștri colegi de curs, am avut plăcuta surpriză să întâlnim mulți români, cu excepția unui profesor italian și unei profesoare din Spania (care era profesoară de franceză).
  • Deci, norocul e cu noi!!!!!

Ziua 2

  • Am deschis ziua de curs cu prezentarea localității și a școlii noastre. Beneficiind și de avantajele tehnologiei (ne-am folosit de Google Maps), am adus locurile natale în sala de curs.
  • Din program nu putea lipsi ceva specific zonei noastre (alune și obiecte tradiționale din lemn.)

Class Dojo

Prima aplicație prezentată a fost Class Dojo. Aceasta se poate folosi foarte ușor pentru realizarea claselor de elevi de către profesori. Părinții elevilor pot fi conectați prin adresă de email, fiecare părinte având acees doar la propriul copil. În afara faptului că monitorizează foarte bine activitățile elevilor, aplicația oferă funcția RAPORT care poate fi săptămânal sau pe modul. În PORTOFOLIU se pot adăuga activități pe care elevii le pot efectua logându-se în aplicație. În contul profesorului apare și o secțiune cu resurse pe care acesta le poate folosi .

  •  

Learning Apps

Ziua 3

  • Aplicația STORY JUMPER
  • SIMPLE CODING
  • Crearea unui cod QR(QR-CODE)

STORY JUMPER

Este un instrument pentru familiarizarea elevilor cu procesul de scriere creativă. Profesorul poate crea împreună cu elevii o carte și o poate distribui în clasă. Pot fi create conținuturi la orice disciplină, având o mulțime de elemente de recuzită, fundaluri de scene care vă pot ajuta să construiți povestea și aveți libertatea de a da formă textului așa cum doriți.

Este un instrument digital accesibil care poate facilita realizarea de proiecte prin colaborare și ajutor reciproc.

Este un instrument atractiv și oferă multiple posibilități de exprimare liberă a gândirii creative.

Ziua 4

Aplicația WEBLLY
Permite utilizatorilor să creeze un site web.
Imaginile se pot încărca direct din biblioteca de fotografii, de asemenea pot fi încărcate fișiere media și elemente de design dintr-o gamă largă.
Utilizatorii pot personaliza și monitoriza site-ul în timp real.
Aplicația poate fi folosită pentru construirea unui site al fiecărei clase, pot încărca proiecte, referate, poze și filmulețe cu activitățile desfășurate în diverse contexte.

Ziua 5

  • Evaluarea finală
  • Festivitatea de închidere a cursurilor

(între noi fie spus ,a fost cea mai frumoasă zi)

Rezultatele muncii ...

Mulțumim pentru oportunitatea de a vizita un oraș cu un mare potențial turistic și istoric precum Praga și de a întâlni oameni noi cu dorința de a împărtăși din cunoștințele dumnealor.

A fost o experiență de neuitat din care am avut multe de învățat.